Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Właścicielem sklepu selito.pl jest firma:

ECI Trade Sp. z o.o.
ul. Szyszkowa 35/37
02-285 Warszawa

zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS: 0000560994, NIP: 5211007361 REGON: 010822013

 

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Starannie spakuj zwracany towar i wyślij do nas mailowo oraz w paczce informację o odstąpieniu od umowy.

Zabezpieczoną przesyłkę wyślij na adres:

 

MAGAZYN ZWROTÓW:

Magazyn ECI Trade Sp. z o.o.

Szyszkowa 35/37 Bramy A17-A19

02-285 Warszawa

 

UWAGA! Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane.
Możliwe jest skorzystanie z formularza zwrotu/zgłoszenia online.

 

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ:

  1. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej umowy sprzedaży, wypełniając formularz reklamacyjny. Po uzupełnieniu formularza, Kupujący otrzyma numer reklamacji, informację o przebiegu reklamacji, oraz co należy robić w dalszej kolejności. W przypadku zapytań o reklamację prosimy o posługiwanie się numerem reklamacyjnym, otrzymanym przy zgłoszeniu. Każdy z numerów jest przypisany do konkretnego zgłoszenia. Nr ten pozwala również skierować zwrot do odpowiedniego działu.

  2. Przed przystąpieniem do wypełniania formularza reklamacyjnego, prosimy o przygotowanie dowodu zakupu ( FV lub paragon). Prosimy o dokładne wypełnienie formularza i podanie wszystkich danych - pozwoli nam to na szybkie rozpatrzenie reklamacji.

  3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W przypadku niezgodności danych, lub ich braku proces rozpatrywania może się wydłużyć do momentu dostarczenia kompletu dokumentów lub informacji.

  4. Towar, który jest reklamowany przez Kupującego i odsyłany do procesu reklamacyjnego, powinien być opakowany oraz winien zawierać numer reklamacyjny na boku przesyłki.  Jest to warunek, który musi być spełniony aby przesyłka została skierowana w odpowiednie miejsce na magazynie.

  5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-maila

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy


W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 

Aby odstąpić od umowy należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: www.ecitrade.pl/zwroty. Po wypełnieniu formularza dostaną Państwo wszystkie potrzebne informacje jak należy nadać do nas przesyłkę.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl