Właścicielem sklepu selito.pl jest firma:
ECI Trade Sp. z o.o.
ul. Szyszkowa 35/37
02-285 Warszawa
zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS: 0000560994, NIP: 5211007361 REGON: 010822013
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Starannie spakuj zwracany towar i wyślij do nas mailowo oraz w paczce informację o odstąpieniu od umowy.
Zabezpieczoną przesyłkę wyślij na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW:
Magazyn ECI Trade Sp. z o.o.
Szyszkowa 35/37 Bramy A17-A19
02-285 Warszawa
UWAGA! Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane.
Możliwe jest skorzystanie z formularza zwrotu/zgłoszenia online.
OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ:
- Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej umowy sprzedaży, wypełniając formularz reklamacyjny. Po uzupełnieniu formularza, Kupujący otrzyma numer reklamacji, informację o przebiegu reklamacji, oraz co należy robić w dalszej kolejności. W przypadku zapytań o reklamację prosimy o posługiwanie się numerem reklamacyjnym, otrzymanym przy zgłoszeniu. Każdy z numerów jest przypisany do konkretnego zgłoszenia. Nr ten pozwala również skierować zwrot do odpowiedniego działu.
- Przed przystąpieniem do wypełniania formularza reklamacyjnego, prosimy o przygotowanie dowodu zakupu ( FV lub paragon). Prosimy o dokładne wypełnienie formularza i podanie wszystkich danych - pozwoli nam to na szybkie rozpatrzenie reklamacji.
- Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W przypadku niezgodności danych, lub ich braku proces rozpatrywania może się wydłużyć do momentu dostarczenia kompletu dokumentów lub informacji.
- Towar, który jest reklamowany przez Kupującego i odsyłany do procesu reklamacyjnego, powinien być opakowany oraz winien zawierać numer reklamacyjny na boku przesyłki. Jest to warunek, który musi być spełniony aby przesyłka została skierowana w odpowiednie miejsce na magazynie.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-maila
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby odstąpić od umowy należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: www.ecitrade.pl/zwroty. Po wypełnieniu formularza dostaną Państwo wszystkie potrzebne informacje jak należy nadać do nas przesyłkę.
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.