
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, koniecznie spisz protokół szkody.
Opis procedury reklamacyjnej:
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy wypełniając formularz reklamacyjny. Kupujący, po uzupełnieniu formularza, otrzyma numer reklamacji oraz informację co należy robić w dalszej kolejności. W przypadku zapytań o reklamację prosimy o podawanie tego numeru.
2. Prosimy o dokładne wypełnienie formularza i podanie wszystkich danych - pozwoli nam to na szybkie rozpatrzenie reklamacji.
3. Prosimy o umieszczenie nru reklamacyjnego na przesyłce – w innym przypadku nie będziemy mogli zidentyfikować przesyłki
4. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
6. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Starannie spakuj zwracany towar i wyślij do nas mailowo oraz w paczce informację o odstąpieniu od umowy.
Zabezpieczoną przesyłkę wyślij na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW:
Magazyn Eci Trade Sp. z o.o.
ul. Szyszkowa 35/37 Bramy A17-A19
02-285 Warszawa
UWAGA! Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane.
Możliwe jest skorzystanie z formularza zwrotu/zgłoszenia online.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu należy:
1. Uzupełnić formularz zwrotu
2. Prosimy o dokładne wypełnienie formularza i podanie wszystkich danych - pozwoli nam to na szybkie dokonanie zwrotu środków.
3. Prosimy o dopisanie na paczce, przesłanego Państwu INDYWIDUALNEGO NUMERU ZWROTU – w przypadku braku wpisania INDYWIDUALNEGO NUMERU ZWROTU na przesyłce, zidentyfikowanie paczki może być utrudnione.
4. Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu środków w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.